Wednesday, March 4, 2009

Rasukan Ablasa


Cerita paling teruk aku pernah saksikan tahun 2009 ni..Cerita yg btul2 mnguji kesabaran diri dari maki hamun prof. madya razak..

Cerita menyaksikan 6 org sahabat yg dirasuk slepas mndengar suara di satu alat purba..xpaham pasal ape kena rasuk, asyik nk mnjerit, pelakon2 yang nmpak sgt blakon..cerita ni fail!!!

Kepada razak mohaideen, ni last aku tgk citer ko..ko dh banyak kali mnipu aku..aku tgk cerita 'hingga hujung nyawa', muka plastik..aku tgk cerita 'potret mistik', jalan cerita hampeh..argh!!!! ko buat aku tensen..ingat nk tenangkan fikiran!!!!

aku bg -2.5/5 bintang!!!!

0 comments:

Kata Pujangga

Tiadalah patut orang yang tidak tahu itu diam diri dalam ketidaktahuannya (kebodohan tanpa bertanya) dan tidaklah patut orang yang berilmu itu diam dengan ilmunya (tidak mengajar dan menyembunyikan ilmunya).

(Riwayat Atthabarani)

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP